maandag 22 juni 2015

wattpad

wattpad
ik had alle boeken op mijn ipad gelezen 
en verveelde me toen ik op de app stuitte .
je moet zoeken naar je interesses .
ik koos romantiek .
ik las er een paar die niet zo leuk waren .

en op een gegeven moment las ik een boek van de schrijver doallthingswithlove.
en de titel was luciana.
ik bleef s'nachts op om het uit te lezen wat een paar keer niet lukte zo lang was het gelukkig.
het was in de oude tijd geschreven en normaal vind ik dat helemaal niks ,maar nu wel ik vind het het beste boek wat ik in tijden gelezen heb.
nee wat ik nog nooit gelezen heb het was het toppunt van romantiek.
en nu komt het mooiste de schrijver is geen schrijver maar een jong meisje die haar fantasie op wattpad heeft laten gaan.
en steeds stukje voor stukje heeft geschreven .
iemand die zo mooi kan schrijven moet echt auteur worden.

en zo begon ik aan mijn eigen boek over iemand die erg werd gepest en een vervolg deel.
 die ik nog niet af heb overigens.
wat een app en wat een nieuwe bijzondere hobby als je een stukje aan wil schrijven dan open je een nieuw hoofdstuk en die publiceer je dan als je klaar bent.
en je kan hem ook wijzigen top.
en als je even geen inspiratie heb upload je gewoon even niks.
en je schrijft korte stukjes dus iedereen kan het.
zonder in 1 keer een heel boek te moeten schrijven.

op een geven moment kwam ik bij een ander schrijfster terecht.
dat ging over een badboy.
ook normaal niet iets wat ik zou lezen .
maar het was zoon leuk boek.
in love with the badboy hete het van rani1991.
ik hoorde dat ze het nu gaat proberen uit te geven.
hardstikke leuk.

nu ben ik bezig met mijn nieuwe lieveling's boek  bijles part 2 .
het eerste deel bijles was ook mooi.
ik zag dat deze schrijfster ook naked had geschreven en begon daar ook aan ook mooi.
en het vervolg dressed wat nog niet af is heelaas wacht steeds op een update en ben super blij als tie dan komt.
dat ziet er zo uit in de app om jullie even een beeld te geven.
als ze update sta ik echt te springen met mijn ipad of mobiel.
de schrijfster is FrozenB en ze is super getalenteerd.
dit is haar account en haar boeken zo ziet dat er uit in de app.
ik hoop dat ze al haar boeken straks gaat uitgeven.
als ik ze uitgelezen heb natuurlijk.
en dat ze blijft schrijven .
bijles-part-two- OP WATTPAD






Geen opmerkingen:

Een reactie posten