dinsdag 23 juni 2015

kamer verandering

ik heb een nieuwe lamp, 
nieuwe draad manden.
en een nieuw gordijn geknutseld. 
 toen ook nog bijpassende doosjes 
met dezelfde stof bekleed.
en toen was alles zo vol 
dat ik dacht ik verander gelijk weer
 heel mijn kamer again.
daar gaan we weer .
alle schilderijen van de muren .
nieuwe ophangen.
nieuwe spullen neerzetten oude in een doosje.


ik maak vaak schilderijen bij mijn dekbedden dus,
 in al mijn muren zitten gaten.
schroef gaten .
ik heb per seizoen of feestdag
 een doos met spullen die ik neer kan zetten.
en ik mag van mezelf geen beeldjes
 meer kopen en fotolijsten en 
andere shit die je neerzet voor sier.
pas geleden toch een bambie beeld 
gekocht het was een bloembak dus dat mocht .
daarna spijs dat ik er niet toch een beeldje bij genomen had
 die had ze staan.
maarja ik mocht van mezelf
 niet zo veel troep meer kopen .
omdat ik het gewoonweg niet kwijt kan. 
mijn kamer is 2 bij 2
 en veder heb ik nergens berg ruimte
 dus 3 dozen is al te veel.
ik moet alles na een tijdje weg gooien.

maarja alles weer opgeruimd 
voelt het weer lekker. 
in zoon kleine kamer. 
leefruimte voor zo ver dat op gaat dan.
en geen tatta kamer maar nieuwe spullen.

ik kon het weer niet laten 
en heb nog een paar doosjes beplakt 
met de ikea frambozen stof die ik nog had liggen.
die passen mooi de andere ikea spullen.

 
dit schilderij van mijn kat 
heb ik zelf geborduurd
 ik zag iemand op Instagram die dat deed,
  en vond het een mooi idee,
 en ik wilde geen 40 pond uit geven.
 dus ik dacht ik probeer het zelf.
en het is prima gelukt na 4 dagen hard borduren.
daarna een vierkant foto lijstje.
daar was ik niet helemaal tevreden over.
ik zocht me rot naar iets passends.
maar ze verkochte nergens ronde.
ineens kreeg ik een idee.
 op de rommelmarkt vast wel en ja hoor
 het was eerst verschrikkelijk lelijk goud .
toen  heb ik het zwart gespoten.
 maar was er niet tevreden over. 
dus toen wit en daarna rose gemaakt .
omdat ik hem toch in mijn kamer wilde hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten