maandag 22 juni 2015

from aliexpress on my way triangl neopreen bikini's dupes

triangl neopreen bikini's .

aangezien mijn 2 andere bikini's die ik had besteld niet kwamen.
en ik ze bij andere verkopers had besteld en die ook niet kwamen.
was ik klaar met de 6 euro bikini's en dacht ik laat ik een duurdere meemen die wel komt en veel reviews heeft en dus ook foto's van het daadwerkelijke product .
op aliexpress wel is waar ,
wand de echte triangel bikinis vond ik veel ste duur .
( ik blijf een echte gierige tatta natuurijk )




 uiteindelijk  heb ik deze gekozen na veel twijfelen .
in maat m .
 normaal heb ik maat xs/s
maar op aliexpress is alles meestal super klein.
 en moet je alles 2 maten groter nemen.
de prijs is 14 euro bijna.



via youtube kwam ik uit bij de 2de bikini die groot viel  volgends Amerikanen dus ik heb een s genomen.
en vergeet niet om de grathis gift te vragen als je deze besteld.
de prijs is 14 euro bijna.
groene neopreen bikini








Geen opmerkingen:

Een reactie posten