woensdag 27 mei 2015

het word weer zomer

het word weer zomer mijn kamer moet er weer aan geloven,

een hele verbouwing aan spulletjes 


ik kreeg voor mijn verjaardag van mijn schoonmoeder vogel spulletjes kado.

toen ik gevraagt had waar ze ze gekocht had ben ik er gelijk nog meer gaan kopen.
van de xenos waren ze .




toen ook gelijk naar de action geweest voor nog meer vogel spulletjes.
ja het begon weer te kriebelen.




de flamingo heb ik  geborduurd ! 
en het lijstje geschilderd in de zelfde kleur natuurlijk!




en ik heb ook nog flamingo schilderijen ,

in lijstjes er bij gemaakt .



toen vond ik mooie vogel kussens bij de zeeman.




daarna dit dekbed en kussen 
bij de primark.

en tot slot 
hebben mijn vriend en ik deze mooie
cockatoo lamp gemaakt.
en toen was de vogel jacht weer voorbij 
en mijn kamer heringericht 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten